هذیون های تب آلود ِ یک الهه ی سپید

درد در نواحی ِ بیکران ِ سپیدی ِ کاغذ هایم پیچیده است ...!

هذیون های تب آلود ِ یک الهه ی سپید

درد در نواحی ِ بیکران ِ سپیدی ِ کاغذ هایم پیچیده است ...!

لنگه کفش !

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۱۹ ق.ظ

امروز یه بلایی اومده بود بر سر ِ لپتاپ ِ عزیز کردمون ناگینی جان !:/

+ معرف حضور که هستن ایشالا ؟ قسمت آخر نویل با شمشیر گریفیندور زد نصفش کرد عخش منو :|

بعد تشریفمونو بردیم دست به دامن بابا جونمون شدیم که بابایی ....

خلاصه ! به دستور بابایی ، آفیس ِ گوگولیه 2010 که بسی از داشتنش خرسند بودیم رو پاک کردیم !

++ آن اینستال فرمودیم !:|

بعد فک کن چی نصب نمودیم ؟! آفیس ِ ملعون ِ 2007 !

+++ الان من عزادارم !:|

O_0

 دو تا هد ست و موبایل و چادر سفیدی که به جای ملافه استفاده میشه و بالش و ناگینی و خودم !
الان نشستیم رو تخت ! مثل قایقیه در وسط اقیانوس این تخت ِ ما ! تازه یه مهمون ِ ناخونده هم داریم !
جناب ِ سرکار خانوم ِ محترم ِ لنگه کفش پاشنه دار ِ عروسی ِ عمه ام اینا !
+ غرض از این جناب که بالا میبینین ، سوسکی بود که دو ساعت هست جدیدا کشفش کردیم ! هی از در و دیوار بالا میره بعد هی ما نمیتونیم بگیریمش و لهش کنیم و هی این لنگه کفش را در بغلمون میفشاریم !:||
.
.
پ.ن 1 : ماریا ! به مستر هندونه بگو ، آقای توت فرنگی گفته شب شام در خدمت باشیم ! :))
+ فقط جهت حرص دادنت و یادی از پی ام های دیشب !
++ دارم رو خودم کار میکنم با توت فرنگی کنار بیام ! زشته بهش حساسیت داشته باشم ! ملت چی میگن ؟؟ : دی

پ.ن 2: من صبح 9-11 کلاس ِ رانندگی دارم ! اگه رو قانونش میخواستم پیش برم باید یک سال و نیم پیش گواهینامه میگرفتم ! از ثبت نامم انقدری میگذره واقعا ! امروز و فردا کلاس گرفتم برای یاد آوری و انشالا شنبه امتحان و گواهینامه !:/

+ بی خوابی بد دردیه !:/


http://www.dementor.ir/wp-content/uploads/2012/07/Nevillegif.gif

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۶
میم . شین

نظرات  (۲)

تو بذار واقعا همه چی به خیر و خوشی تموم شه، میرسیم خدمتتون!
استرس دارم میتی!
پاسخ:
ایشالا ک تموم میشه . خدمتمون میرسید ! خخخ
اگه استرس نداشتی unnormal بودی !
عجب وضعی :))))))))

 چرا ج منو نمی دیییییییییییی!
پاسخ:
هار هار هار :)))))
مـُردم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی