هذیون های تب آلود ِ یک الهه ی سپید

درد در نواحی ِ بیکران ِ سپیدی ِ کاغذ هایم پیچیده است ...!

هذیون های تب آلود ِ یک الهه ی سپید

درد در نواحی ِ بیکران ِ سپیدی ِ کاغذ هایم پیچیده است ...!

آب هویج بستنی با جیب خالی :||

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۸ ق.ظ

دیروز صبح رفتیم یه سر بیرون هدفون بخریم !

از هفت تیر تا دژ پدرمون در اومد بعدشم تا خیابون بیمارستان جیگرمون خون شد و تو گرمای 30 درجه پیاده رفتیم !

جاتون خالی P:

حالا اینجا یه سوالی پیش میاد : مگه من چند بار در هفته هدفون میخرم ؟! D:

 خب سوال خوبیه ! در واقع من ماهی - دوماهی ، یکی دو تا هدفون میخرم !:|

حالا این یکی دو هفته هم ک دو بار رفتم هدفون بخرم دلیل و اینا داشته ! دفعه اول هدفونه به گوشیم نگرفت انداختمش به آبجیم ! سونی بود خاک بر سر ولی معلوم بود تقلبیه !  6 هزار !

حالا دیروز رفتم یه سونی اصل خریدم ! 10 هزار ! البته صاحب مغازه نمیدونم رو چه حسابی بی دلیل 8 هزار حساب کرد !

گذاشتم به پای خل و چلیش و جو دختر جوون ندیدگیش! خریدمش و اومدم بیرون ! :))

تو راه تشنه ام شد ! 1000 تومن آب میوه گرفتم !

با این حساب فقط 5 هزار تومن دیگه ته جیبم مونده بود !

از اونجا حدودا ده دقیقه ای تا مهدکودک آقا داداشمون ، سایه سرمون :)) پیاده روی کردم برم عکس های فارغ التحصیلی ؟! اش رو بگیرم !

بیشعوووووووووووورا ساعت 10 صبح تو گرمای مــُخ آب پز کن ، بسته بود در مدرسه ! دبیرستان ! اه .... همون مهدکودک !:|

منم دست از پا دراز تر برگشتم سر دژ !

بستنی نعمت !

یه آب هویج بستنی بزرگ گرفتم !

3000 تومن !

کـ ِرمه دیگه یهو میاد :/

تا سر کوچه در گیر این آب هویج بستنی بودم! :))

همونطور که حدس زدید من فعلا دو تا اسکناس هزار تومنی ته کیفم مونده . آخر مااااااهههه :' (

حساب منم خاااااااااااااالی :||||

حالا من و این آب هویج و گرمای هوا و رد شدن از خیابون ِ وحشتناک جلوی دژ !

یه پراید نوک مدادی داشت رد میشد . جو دختر جووون ندیدگیش بالا زده بود تو اون پیچ خطرناک یهو دیدم ... د ِ بیا !

آقا با یه لبخند ژکوند واسه ما دست تکون میده ! :))

یه اخم وحشتناک نشونش دادم شانس آورد جاش نبود ! شان چادر میومد پایین وگرنه یه حرکت خیلی راضی کننده و آخر ِ ادب ، نشونش میدادم ! =))))


+ تو شهری که هنوز گاز کشی نداره خیر سرش .

یه apple store هست !

دو دهنه !

شیک .

هر کوفت ای هم بگی توش هست .


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۱
میم . شین