هذیون های تب آلود ِ یک الهه ی سپید

درد در نواحی ِ بیکران ِ سپیدی ِ کاغذ هایم پیچیده است ...!

هذیون های تب آلود ِ یک الهه ی سپید

درد در نواحی ِ بیکران ِ سپیدی ِ کاغذ هایم پیچیده است ...!

فانتزی عایا ؟

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ق.ظ
از فانتزی هام اینه از آمریکای لاتین سر در بیارم.
 برم شیلی !
سر از آتاکاما در بیارم !
بین انگشت شست و اشاره مانو دل دیزرتو بشینم !
و یه عکس یادگاری بگیرم . بذارم تو اینستاگرامم ! :|
از اونورم برم آنتوفاگاستا ! بقیه اشم به شما مربوط نمیشه !P:
.

.
یه فانتزی دیگم اینه باز ازقاره آمریکا سر در بیارم .
برم کالیفرنیا !
یدونه پروانه ی آبی بگیرم !
شایدم دو تا !
بر گردم ایران
شرایط محیطی رو فراهم کنم.
و پروانه ی آبی ، عشقم ، رو پرورش بدم...!
.
http://photo3et.persiangig.com/image/Butterfly/parvaneh/large/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%A2%D8%A8%DB%8C.jpg
.
یکی دیگه از فانتزی هام اینه .
برم وسط اقیانوس اطلس .
برم راس جزایر سه گانه ی مثلث معروف و تو جزیره ی برمودا ساکن بشم .
با دستای خودم یه قایق بسازم .
بزنم به دل مثلث !
ببینم میتونم آتلانتیس گمشده رو پیدا کنم یا نه ! :))
.
http://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/8d757__0.428620001346224024_jazzaab_ir.jpg
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۱
میم . شین

نظرات  (۳)

عرض شود خدمت الهه ی عزیزمان که یک بار بالای 30 تومن هزینه کن هدفون بخر، هی راه به راه نری هدفون بخری خب خواهر من! :))))
پاسخ:
والا مشکل من سیمشه که قطع میشه عزیزم !
خخخخ واگر نه همین چند وقت پیش یه قیمت بالاشو خریدم ! : دی



تنها نشسته ام...چای می نوشم و بغض میکنم!...هیچکس مرا به یاد نمی اورد!این همه ادم،روی کهکشان به این بزرگی، من حتی ارزوی یک نفر هم نبودم!!!

پاسخ:
این که آرزوی یک نفر هم نباشی خیلی سخته :(
اسممو دیدم کیف کردم..:)).. آتلانتیس گمشده
راستی اَپِل استور ینی چی..؟
پاسخ:
D :
اپل استور به مغازه هایی میگن که محصولات شرکت اپل و لوازم جانبیشو میفروشن .
و ایضا ضمانت نامه معتبر و اینا .
آخریو شک دارم ولی
اپل  هم ک میدونی قیمتشون سر به فلک میکشه و هم اینکه کارایی اصلیشو به هیچ وجه توی ایران نداره .
اینم قضیه اپل استور شهر ماست که واقعا باعث میشه به حال شهرمون تاسف بخورم !:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی