هذیون های تب آلود ِ یک الهه ی سپید

درد در نواحی ِ بیکران ِ سپیدی ِ کاغذ هایم پیچیده است ...!

هذیون های تب آلود ِ یک الهه ی سپید

درد در نواحی ِ بیکران ِ سپیدی ِ کاغذ هایم پیچیده است ...!

خدا نگهدارشون!!

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ق.ظ

اردیبهشت عجب ماهیه !

امروز برای دومین بار در این هفته خبر بارداری ِ یکی رو شنیدم !

دارم برای بار 4 ام دختر دایی میشم ! : دی

خاله هم دارم میشم ! "سین" بارداره ! رفیق ِ خوب من !

پ.ن: ما به بچه رفیقمون میگیم خواهر زاده ! حرفیه ؟ :|


http://justcuteanimals.com/wp-content/uploads/2013/04/cute-animals-new-born-kitten-cat-hand-pics.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۸
میم . شین

نظرات  (۵)

ایشالا امسال واسه همه پر از خیر و برکت و خبرای خوش باشه :))

همه امیدوار باشن! :)
پاسخ:
ایشالا ایشالا !
خدا از دهنت بشنفهههه :)))
مبارک باشه جونم....شرمنده من کم میام این جا...به محض رفع شلوغیام جبران می کنم...گاهی خاموش می خونمتون....
پاسخ:
مرسی عزیز.
اشکال نداره . لطف میکنید :)
حرفی نیست.
چون ما هم همینو میگیم. :)
تازشم اونم بهمون میگه خاله. :)
ناگفته نماند که من عمه هم می باشم!!! :))
اون حورالعینی که من عکسشو گذاشتم،
خواهرزادمه دیگه. :D
پاسخ:
خخخ آورین خوب کاری میکنید ! :))
ایول !
من که تا 40 سالگی عمه بشو نیستم ! :(
آخی الهی :))
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۱ سعید(ارشمیدس)

سلام

یه جا بزن، اینقدر این وب اون وب نکن :D

سه تا خواهر های منم امسال باردارن :D

با اختلاف سه هفته از همدیگه

بدرود تا درودی دگر

پاسخ:
سعید !
داری با من شوخی میکنی ؟!
هر سه تاشون با هم ؟!
نـــــــــــــــــــــه ! چه باحال !
ماشالا
....
دلم میخواد !: پی
این وب اون وب کیف میده !
ای جونم مبارک باشه! عزیزم...
پاسخ:
چـِش ِ مایی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی