هذیون های تب آلود ِ یک الهه ی سپید

درد در نواحی ِ بیکران ِ سپیدی ِ کاغذ هایم پیچیده است ...!

هذیون های تب آلود ِ یک الهه ی سپید

درد در نواحی ِ بیکران ِ سپیدی ِ کاغذ هایم پیچیده است ...!

نوشتن نمی آید مرا !

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ

چند روزه سر یه موضوعی ... یکی که نه ! سر یه سری موضوعاتی آن چنان ذهنم و زندگیم بهم ریخته ک حس میکنم ذهنم فلج شده !

نیاز واقعا زیادی به نوشتن دارم ! اما اصلا نمیتونم بنویسم .

بماند ک امروز قول داده بودم یه کاری رو به سر انجام برسونم و هیچ قدمی برنداشتم و اصلا هم به روی خودم نیاوردم ! :|

این داستان R ک دو پست پایین تره الکی نیستا .

حاصل 6 سال تمرین نویسندگی منه ک تو قالب یه داستان جمع شده . یه رمانه با 3 فصل ک فصل اولش از زبون مردی 30-32 ساله ی انگلیسی ِ به اسم ادوارد !

قبلا تو باشگاه داستانم ، ک الان هیچ حرفی درباره اش ندارم ، چند قسمتی ازش گذاشته بودم .

خیلی ها گفتن چرا این رمانتو خارجکی نوشتی و اینا !

ببینید بحث اصلن خارجکی بودنش نیس ! بحث اینه ک من یهو یه ایده اومد تو ذهنم و شروع کردم نوشتنش ! فقط برای این ک یک بار به طور جدی خودم رو محک بزنم .

همین !

یه بار من خیلی دلم شکست . خیلی .

یه بنده خدایی ک نظرش بیش از اندازه برام مهم بود ، داستان رو ... فقط قسمت اول ِ داستان رو ...

خوند !

ولی آن چنان منو کوبوند ک تا چند ماه دست به قلم نبردم اصلا ! همون باعث شد ک کلا از باشگاه داستان ک ماریا و فرانی میشناسنش بیام بیرون !

تمام این ها رو گفتم ک بگم من نوشتم برای دل خودم . برای این ک احساس آرامش کنم . همین . و این یه تمرینیه برام ک خودمو محک بزنم . ببینم میتونم یه موضوعو جدی دنبال کنم و بنویسم یا نه !

پس اگه لطف کردین و خوندین و نظرتون رو گفتین ک یه دنیا ممنون .

اگه هم نه که بی خیال :)

پ.ن: یکی از غلط های تاریخی ام تو این داستانه نوشتن "ترجیه" به جای "ترجیح " بود . واقعا دلم نیومد درستش کنم !D:


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۲
میم . شین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی